Vi søger i øjeblikket en butikskoordinator/receptionist til museet

Til vores museumsbutikker og -receptioner søger vi en kollega, der brænder for at yde god service og være den koordinerende i forhold til den daglige drift af butikkerne.

Du vil blive en del af teamet i vores receptioner, der byder vores gæster velkomne på museet. Gæsterne på museet er mangfoldige; Det kan være grupper, familier, skoler, turister, fra de mindste til de ældste.

Receptionen og butikken hører under Museum Østjyllands afdeling for Administration og Drift, og har en vigtig rolle i forhold til at understøtte museets daglige drift. Du vil være en af de medarbejdere, som vores gæster møder først, når de besøger museet.

Administration og Drift varetager opgaver i forhold til museets reception og butik, rengøring, bygninger og administration.

Afdelingen for Administration og Drift består af erfarne og dygtige medarbejdere med alsidige kompeten­cer og faglige ambitioner.